diumenge, 21 de novembre del 2010

Sobre mi...

Doncs aquí adjunto dues de les poques cançon que m'agraden en català , però justament aquestes en alguns moments són les que més he escoltat i amb les que m'he sentit més identificada. Sobretot amb la de Sergio Dalma.

http://www.youtube.com/watch?v=ss4mIgajiR8

http://www.youtube.com/watch?v=foaea52y8JI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada