Doncs aquí adjunto dues de les poques cançon que m'agraden en català , però justament aquestes en alguns moments són les que més he escoltat i amb les que m'he sentit més identificada. Sobretot amb la de Sergio Dalma.
http://www.youtube.com/watch?v=ss4mIgajiR8
http://www.youtube.com/watch?v=foaea52y8JI
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada