Entrades populars

dimecres, 10 de novembre del 2010

Festival HipHop

Aquí insereixo algunes de les imatges del meu grup
a l'últim festival de danzza (hiphop).
El motiu pel qual ballem hiphop vestides d'aquesta forma és perquèvam fer com una petita història la qual el nostre grup i el de a partir de 16 anys participavem en un somni, un somni d'una nena, la protagonista, en aquest cas Xènia Marí Seró. LLavors nosaltres anavem vestides com de nines"bones" i el grup de les grans de "nines" dolentes, la Xènia,que va ballar amb nosaltres respresentava que era  "bona" però al final del somni se'n va 
amb les "dolentes". 
                           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada