diumenge, 21 de novembre del 2010

El meu grup de hiphop

Aquest es la nostre primera actuació, es va fer a la Rojelio Rojo, per nadal.

http://www.youtube.com/watchv=UympJKtBKHQ&feature=related

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=160958340613224&set=a.160958320613226.26649.100000971784952&ref=nf#!/video/video.php?v=108931909167349

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada