Aquest es la nostre primera actuació, es va fer a la Rojelio Rojo, per nadal.
http://www.youtube.com/watchv=UympJKtBKHQ&feature=related
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=160958340613224&set=a.160958320613226.26649.100000971784952&ref=nf#!/video/video.php?v=108931909167349
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada