dimarts, 16 de novembre del 2010

Castting

A l'escola de danzza a la que asisteixo hi trobem tres grups de hip-hop. Hi ha un grup de 12 a 13 anys , després trobem el meu grup de 14 a 15 i l'últim grup és a partir de 16 anys fins a 20 o així.S'ha decidit que per poder començar a competir , anar a campionats, etc. es farà un grup de competició en el qual s'esculliran a una sèrie de persones nomès dels dos ultims grups ja que el de les "petites" fa poc que s'ha obert i per tant no tenen encara una base suficient com per a competir.Aquest castting es farà el dia 27 de nobembre de 2010, encara està per determinar l'hora però serà pel mati a partir de les 11 mes o menys,es farà a la classe on entrenem normalment i els farà la nostra professora de hip-hop juntament amb dues persones més de la seva confiança. No es obligatoria presentar-se al castting sinó vols ja que fer un grup de competició requereix responsabilitat,disponibilitat a qualsevols hora i qualsevol dia, molt de treball, una sèrie de coneixements per a ballar...també l'aprobació dels pares ja que t'han de portar a qualsevol llos , i ademès un petit augment de la quota que desprès segurament et surt a compte ja que realitzes competicions i ets sens realment bé, però per algunes persones es un altre factor a tenir en compte. Amb les perones escollides dels dos grups es creara un únic grup i hi hauran d'haver 4 persones les quals faran el mateix treball o més que la resta d'escollides peró aquestes no ballaran només estaran per si alguna per una questio de força major no pot asistir a la competició llavors una de les 4 fara la funció de substituir a la seva companya. Jo no mi he presentat ja que no em puc compometre a poder entrenar qualsevol dia a qualsevol hora i poder anar a tots els campionats a qualsevol hora perque potser hi han cops que no em poden portar o venir a buscar o el que sigui. Ara bé totes aquelles persones que si que pugin i es vegin amb la responsabilitat suficient per a cmpomentre's i treballs desde aquí les animo a que façin el castting i demostrin tot el que saben.

dimecres, 10 de novembre del 2010

Festival HipHop

Aquí insereixo algunes de les imatges del meu grup
a l'últim festival de danzza (hiphop).
El motiu pel qual ballem hiphop vestides d'aquesta forma és perquèvam fer com una petita història la qual el nostre grup i el de a partir de 16 anys participavem en un somni, un somni d'una nena, la protagonista, en aquest cas Xènia Marí Seró. LLavors nosaltres anavem vestides com de nines"bones" i el grup de les grans de "nines" dolentes, la Xènia,que va ballar amb nosaltres respresentava que era  "bona" però al final del somni se'n va 
amb les "dolentes".